2017 m. birželio 29 d., Ketvirtadienis

Lietuvos žiniasklaidos enciklopedija

*print*

2015-06-06Įsibėgėja „Lietuvos žiniasklaidos enciklopedijos (2)

Žurnalistų namuose įvyko Enciklopedijos rengėjų gamybinis pasitarimas, kuriame buvo aptarti tolesni „Lietuvos žiniasklaidos enciklopedijos" ruošimo ir leidimo klausimai. Šio pasitarimo sušaukimą paskatino paskutiniajame LŽS Tarybos posėdyje priimtas sprendimas aktyvinti šios Enciklopedijos rengimo darbus.

2015-06-05Kas gali patekti į “Lietuvos žiniasklaidos enciklopediją”? Pateikiame ir sąrašą žurnalistų ir žiniasklaidos darbuotojų, kurie galėtų patekti į šią enciklopediją (3)

Tokių žmonių Vardyną dabar sudaro 2074 žmonės. Jis, aišku, dar negalutis. Gali būti tikslinamas. Leidėjai yra nutarę, kad kolegos patys save pristatys Enciklopedijai. Jeigu jūsų veikla atitinka bent vieną iš aukščiau išvardintų kritetijų, sėskite ir rašykite. Norėdami paspartinti informacijos rinkimą, skelbiame sąrašą žurnalistų ir žiniasklaidos darbuotojų, kurie galėtų patekti į dabar spaudai ruošiamą „Lietuvos žiniasklaidos enciklopediją".

2015-06-04Kaip parašyti straipsnį „Lietuvos žiniasklaidos enciklopedijai“? (1)

Tai tik gairės, kurios turėtų padėti geriau suprasti enciklopedinį rašymą. Mums pavyzdys - neseniai išėjusi „Visuotinė lietuvių enciklopedija“ (25 tomai). Prieš sėdant rašyti, galite joje pasidairyti. Jei ką nors svarbaus praleidau – duokite žinią. Draugaukime.

2015-06-03„Lietuvos žiniasklaidos enciklopedijai“ paruoštų spaudai personalinių straipsnių sąraše - jau daugiau kaip 1700 pavardžių  (20)

„Lietuvos žiniasklaidos enciklopedijai“ paruoštų spaudai personalinių straipsnių sąrašas. Jame jau yra daugiau kaip 1700 pavardžių. O enciklopedijai planingai ruošti sudarytame Vardyne yra 2074 pavardžių. Taigi, kolegos, pajudėkite. Gyvi - patys prisistatote. Dėkingi būsime jei parašysite už mirusius kolegas. Laukiame. Informaciją teikite šiuo adresu: vzeimantas@gmail.com.
archyvas (0)  
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media