2024 m. kovo 29 d., Penktadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Žurnalistų kūryba

*print*

Archyvas :: Geriausių žiniasklaidos darbų užkrečiamųjų ligų temomis konkursas

2014-04-10
 
 

Užkrečiamųjų ligų ir AIDS centras (ULAC) kviečia žiniasklaidos atstovus dalyvauti konkurse. Užkrečiamųjų ligų temomis rašantys, garso ir vaizdo reportažus rengiantys žurnalistai  savo darbus įvertinimui kviečiami pateikti iki š.m. lapkričio 20 d.

Vaikų sveikatai 2014 metais - ypatingas dėmesys, todėl kviečiame žurnalistus rašyti vaikų infekcinių ligų ir imunoprofilaktikos temomis.

Konkurso temos: vaikų infekcinės ligos ir skiepai; hepatitų aktualijos; socialiniai ir ekonominiai ŽIV/AIDS aspektai; jaunimas ir lytiškai plintančių infekcijų rizika; nešvarių rankų ligos; mikrobų atsparumas vaistams.

ULAC konkursą rengia kartu su Sveikatos apsaugos ministerija, Pasaulio sveikatos organizacijos biuru Lietuvoje ir Visuomenės sveikatos biurų asociacija.

Konkurse kviečiami dalyvauti nacionalinės ir regioninės žiniasklaidos atstovai, tinklaraštininkai, fotožurnalistai. Konkurso nugalėtojai bus paskelbti ir apdovanoti vertingais prizais 2014 m. gruodžio 1 d. iškilmingoje Pasaulinės AIDS dienos ceremonijoje.

Vertinant konkurso tikslų ir temų atitikimą, aktualumą, objektyvumą, originalumą, išsamumą, kalbą ir stilių  bus išrinkti geriausi darbai 5 kategorijose: spaudos, internetinės žiniasklaidos, tinklaraščių, radijo, televizijos.

 

Žurnalistų, informuojančių užkrečiamųjų ligų temomis, konkurso nuostatos

2014 m.

1. BENDROSIOS NUOSTATOS

1.1. Nacionalinės ir regioninės spaudos bei internetinės žiniasklaidos, televizijos ir radijo žurnalistų, fotožurnalistų bei tinklaraštininkų konkurso (toliau - konkursas) nuostatai reglamentuoja konkurso tikslus ir sąlygas, vertinimo tvarką, darbų pateikimo tvarką ir vertinimo kriterijus, apdovanojimų skyrimo tvarką ir finalinį konkurso renginį.

1.2. Konkursą organizuoja Užkrečiamųjų ligų ir AIDS centras kartu su Sveikatos apsaugos ministerija, Pasaulio sveikatos organizacijos biuru Lietuvoje ir Visuomenės sveikatos biurų asociacija.

1.3. Konkurso dalyviai - nacionalinės ir regioninės (miestų ir rajonų) žiniasklaidos atstovai, tinklaraštininkai, fotožurnalistai.

1.5. Konkurso nuostatai skelbiami organizatorių tinklalapiuose ir konkurso partnerių interneto svetainėse.

1.6. Konkurso pradžia - 2014 m. balandžio 8 d.

1.7. Vertinimo komisijos posėdis vyks likus ne mažiau nei savaitei iki nugalėtojų paskelbimo apdovanojimo ceremonijoje Pasaulinę AIDS dieną - renginyje 2014 m. gruodžio 1 d.

1.8. Papildoma informacija apie konkursą teikiama tel. (8 5) 2300 124 ir el. paštu konkursas@ulac.lt.

 

2. KONKURSO TIKSLAS IR TEMOS

2.1. Konkurso tikslas - skatinti užkrečiamųjų ligų temų analizę žiniasklaidoje, įvairiapusį jų nušvietimą ir aktualizavimą, atkreipti žiniasklaidos ir visuomenės dėmesį į užkrečiamąsias ligas gaubiančius  mitus, paskatinti žiniasklaidą objektyviai ir išsamiai  informuoti Lietuvos visuomenę apie užkrečiamąsias ligas ir kaip jų išvengti.

2.2. Konkurso temos: vaikų infekcinės ligos ir skiepai; hepatitų aktualijos; socialiniai ir ekonominiai ŽIV/AIDS aspektai; jaunimas ir lytiškai plintančių infekcijų rizika; nešvarių rankų ligos; mikrobų atsparumas vaistams.

 

3. KONKURSO SĄLYGOS

3.1. Konkurse gali dalyvauti žurnalistai ir tinklaraštininkai, kurie nuo 2014 m. sausio 1 d. iki lapkričio 20 d. parengė ir publikavo darbus, atitinkančius konkurso temas ir siekius, nacionalinės ir regioninės (miestų ir rajonų) žiniasklaidos priemonėse (spaudoje, TV ir radijo laidose, interneto portaluose) ir tinklaraščiuose.

3.2. Kandidatūras konkursui gali teikti patys autoriai, žiniasklaidos priemonių atstovai, organizacijos ir kiti asmenys, prieš tai gavę autoriaus sutikimą dalyvauti konkurse.

3.3. Autorius konkursui gali pristatyti ne daugiau 3 savo darbų.

3.4. Konkursui pateikiamas konkurso temą atitinkantis autoriaus darbas ir jo iliustracijos (nuotraukos, vaizdo medžiaga ir kt.). Darbai konkursui turi būti pateikti skaitmeniniu formatu (.pdf, .jpeg, .mpeg, .avi, ir .wmv formatais) ir nebūti didesni nei 4,7 GB (tilpti į vieną universalųjį skaitmeninį diską (DVD)). Pateikiamos dvi darbų vaizdo arba garso kopijos kompaktinėse plokštelėse (CD) arba universaliosiose skaitmeninėse plokštelėse (DVD) su transliavimui tinkamos kokybės rinkmenomis.

3.5. Darbai konkursui siunčiami paštu

Užkrečiamųjų ligų ir AIDS centras,

Nugalėtojų g. 14 D, 10105 Vilnius, Lietuva

su nuoroda „ŽURNALISTŲ, INFORMUOJANČIŲ UŽKREČIAMŲJŲ LIGŲ TEMOMIS, KONKURSUI".

Spaudos darbus galima siųsti el.paštu konkursas@ulac.lt.

 

4. KONKURSO EIGA

4.1. Darbus konkursui galima pristatyti iki 2014 m. lapkričio 20 d.

4.2. Darbai, pristatyti po lapkričio 20 d. nebus vertinami.

4.3. Konkurso nugalėtojai skelbiami ir apdovanojami vertingais prizais iškilmingoje ceremonijoje 2014 m. gruodžio 1 d. iškilmingoje Pasaulinės AIDS dienos ceremonijoje.

 

5. KONKURSO DARBŲ VERTINIMAS

5.1. Darbus vertina, nugalėtojus ir prizininkus išrenka komisija.

5.2. Komisiją sudaro konkurso organizatorių ir partnerių atstovai.

5.3. Konkurso dalyviai vertinami 5 kategorijose: spaudos, internetinės žiniasklaidos, tinklaraščių, radijo, televizijos. Kiekvienoje iš jų išrenkamas nugalėtojas.

5.4. Konkurso darbai yra vertinami balais nuo 1 iki 10 balų (10 yra aukščiausias balas).

 

6. KONKURSO DARBŲ VERTINIMO KRITERIJAI

6.1. Konkurso tikslų ir temų atitikimas.

6.2. Aktualumas, objektyvumas, originalumas, išsamumas.

6.3. Taisyklinga kalba ir stilius.

 

7. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

7.1. Informacija apie konkursą skelbiama ir konkurso dalyvių sąrašas bus paskelbtas Užkrečiamųjų ligų ir AIDS centro interneto svetainėje www.ulac.lt.

 

 

Maloniai kviečiame dalyvauti!

 

Daugiau informacijos:

Zigmas Nagys

Užkrečiamųjų ligų ir AIDS centras

Švietimo ir komunikacijos skyrius

8 684 33174, zigmas@ulac.lt

www.ulac.lt

 

 

Paskutinį kartą atnaujinta: 2014-04-10 12:19
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media