2024 m. gegužes 1 d., Treciadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Žurnalistų kūryba

*print*

Archyvas :: Pokalbis-susitikimas su knygos „Dėl savęs, tavęs, nesvetimo. Pamąstymai apie dvasinę sveikatą“ autoriais

2014-01-16
 
Aleksandro Alekseičiko, Vilijos Targamadzės ir Jeronimo Lauciaus knyga

Aleksandro Alekseičiko, Vilijos Targamadzės ir Jeronimo Lauciaus knyga

 

Š. m. sausio 23 d.

14.00-17.00 val.

Vilniaus centriniame knygyne

Rengiamas

pokalbis-susitikimas

su knygos

„Dėl savęs, tavęs, nesvetimo. Pamąstymai apie dvasinę sveikatą"

autoriais

 

 

Plačiau http://www.tryszvaigzdutes.lt/

Pasiteiravimui: el. p. gyvpozityvistas@gmail.com, tel. 8 687 75147

 

 

 

4 viršelio tekstas

 

Kaip žinia, mes, lietuviai, daugiausia iš Europos šalių gyventojų vartojame antidepresantų, pas mus įvyksta daugiausia savi­žu­dy­bių. Esame pirmosiose gretose pagal alkoholio vartojimą, esame liūd­niausi. Net mokiniai, tarsi nenorėdami atsilikti nuo suaugusiųjų, ima pirmauti patyčių skaičiumi.

Viena iš dvasinių ligų plitimo priežasčių yra įsitvirtinusi nuostata, pagal kurią visuomenė tarsi dalinasi į sveikąją ir sergančiąją puses, kurios atsiriboję nejautros, abe­jin­gu­mo siena.

Logiškai mąstant, tokia padėtis turėtų jaudinti visus: tėvus, žurnalistus, rašytojus, psichologus, dvasininkus, ministrus. Tu­­rėtume visi, kiekvienas pagal savo gyvenimišką patirtį, pa­ban­dyti surasti atsakymą, kokios priežastys nulėmė tokią si­tuaciją, kokiais keliais turėtume eiti, kad neišklystume į gyvenimo paraštes, kad liūdesio, depresijos debesys neužtemdytų gyvenimo saulės.

Skirtingos gyvenimo patirties ir skirtingų veiklos sričių knygos autorius vienija bend­ras noras ieškoti kelių, kaip, keičiant vidines nuostatas, stiprinant tikėjimą, gyventi gyvenimu, gyventi gyvenimą.

 

 

 

 

 

Paskutinį kartą atnaujinta: 2014-01-16 13:25
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media