2024 m. balandžio 27 d., Šeštadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Žiniasklaida Lietuvoje

*print*

Archyvas :: „PaRa / Impact Awards 2015“ konkurse įvertinti geriausiai komunikavusieji

2015-05-25
 
 

 

Paskelbti ryšių su visuomene konkurso „PaRa / Impact Awards 2015" laimėtojai - geriausi ryšių su visuomene (RsV) projektai, efektyviausiai komunikavusios bendrovės ir jų atstovai. Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjungos (LRVS) ir Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) organizuotame konkurse apdovanojimų statulėlės įteiktos devynių konkurso kategorijų nugalėtojams.

Korporatyvinės komunikacijos kategorijoje laimėjo bendrovė „CSC Baltic", konkursui pristačiusi patraukliausio darbdavio komunikacijos projektą, įgyvendintą bendradarbiaujant su „Integrity PR". „McCann Vilnius" konkursui pateiktas Irenos Matijošaitienės fondo projektas „Laukiu.lt" pripažintas geriausiu socialinės atsakomybės komunikacijos kategorijoje. Geriausiu integruotosios komunikacijos projektu pripažinta Finansų ministerijos organizuota Euro įvedimo viešųjų ryšių valdymo ir socialinės reklamos kūrimo kampanija, kurią įgyvendino ir konkursui pristatė agentūra „Idea Prima". Ministerijos organizuoti su euro įvedimu susiję renginiai taip pat pripažinti geriausiais Metų renginio kategorijoje. Renginiai įgyvendinti bendradarbiaujant agentūroms „Idea Prima", „Ministerium" ir „VRP Hill+Knowlton Strategies".

„Swedbank" apdovanotas už geriausią komunikacijos socialiniuose tinkluose projektą „#SelfieSuSeneliais", kuris įgyvendintas bendradarbiaujant su RsV agentūra „Integrity PR" ir žiniasklaidos bei komunikacijos planavimo agentūra „PHD Lietuva". Geriausiu pranešimu žiniasklaidoje komisijos vertinimu tapo Konkurencijos tarybos pranešimas „Šūkiai apie socialinę atsakomybę nepateisina konkurencijos teisės pažeidimų".

Tęsiant tradiciją, „PaRa / Impact Awards 2015" taip pat buvo renkami Metų atstovas spaudai, Metų tandemas ir Metų efektyviausiai komunikuojanti organizacija. Kaip ir praėjusiais metais, telekomunikacijos bendrovė „Tele2" apdovanota net dvejose kategorijose: „Tele2" pripažinta efektyviausiai pastaraisiais metais komunikavusia bendrove bei įvertinta už geriausiai komunikavusio metų tandemo - Korporacinės komunikacijos vadovo Baltijos šalims Andriaus Baranausko ir generalinio direktoriaus Petro Masiulio - darbą. Metų atstove spaudai tapo prekybos tinklo „Maxima" komunikacijos vadovė Renata Saulytė. Šių trijų kategorijų laimėtojai atrinkti remiantis žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovės „Mediaskopas" duomenimis.

„Iš konkursui pateiktų paraiškų kiekio ir jų kokybės galime daryti išvadą - kokybiškai komunikacijai dėmesį skiria vis daugiau organizacijų. Vertinant paraiškas neapleido pasididžiavimo kolegų darbais jausmas: ryšių su visuomene profesionalai reikšmingai prisideda kurdami vertę ir savo atstovaujamoms organizacijoms, ir inicijuodami teigiamus pokyčius visuomenėje", - pabrėžia Orijana Mašalė, Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjungos (LRVS) Tarybos pirmininkė.

Konkurse „PaRa/Impact Awards 2015" galėjo dalyvauti ryšių su visuomene paslaugas teikiančios agentūros, nepriklausomi ryšių su visuomene konsultantai, bendrovės, nevyriausybinės organizacijos, viešojo sektoriaus atstovai. Ryšių su visuomene konkursas šiemet sulaukė net 53 paraiškų.

„Šių metų konkursas atskleidžia naują tendenciją - komunikacijos profesionalai ne tik dirba savo organizacijų ar klientų labui, bet ir yra pasirengę komunikuoti apie savo darbus bei dalintis patirtimi. Tai rodo pasiektą naują ryšių su visuomene rinkos brandos etapą", -  sako Kęstutis Gečas, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) Tarybos pirmininkas.

Konkurso komisiją šiemet sudarė Orijana Mašalė, LRVS Tarybos pirmininkė, Kęstutis Gečas, RSVA Tarybos pirmininkas, Giedrius Simonavičius, Lietuvos banko Komunikacijos departamento direktorius, Andrius Baranauskas, telekomunikacijų bendrovės „Tele 2" korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims, dr. Renata Matkevičienė, VU Komunikacijos fakulteto studijų prodekanė, Akvilė Katilienė, „Mediaskopo" analizės vadovė Baltijos šalims, ir Simonas Bartkus, Lietuvos marketingo asociacijos Valdybos pirmininkas.

Pirmasis metinis komunikacijos renginys „PaRa" įvyko 2014 metais. Jį organizavo Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga.

 

Daugiau informacijos:

Orijana Mašalė, el. paštas: orijana@lrvs.lt, mob. tel.: +370 682 53 590

Kęstutis Gečas, el. paštas: kestutis.gecas@inkagency.lt, mob. tel.: +370 685 18 450

 

Paskutinį kartą atnaujinta: 2015-05-25 11:55
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media