2024 m. balandžio 26 d., Penktadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Nuomonių barometras

*print*

Archyvas :: NVO, žiniasklaida, verslas – misija (ne)įmanoma?

2014-08-03
 
 

Justina Filipovskytė,

Lietuvos jaunimo organizacijų taryba

Verslas neduoda pinigų, žiniasklaidos priemonės neviešina veiklų, jaunimo organizacijos nevykdo įdomių  projektų - nevyriausybinio sektoriaus realybė šiandien ar mitai, kuriems sulaužyti reikia daugiau pastangų? Apie tai daugiau nei 100 atstovų iš įvairių jaunimo ir su jaunimu dirbančių organizacijų diskututavo liepos 2 dieną prasidėjusiame Lietuvos jaunimo organizacijų tarybos (LiJOT) Vasaros forume.  

 „Nuolat kalbame, kad jaunimo organizacijos turi bendradarbiauti ir stiprinti tarpusavio ryšius su vietos savivalda, kitomis valdžios institucijomis. Ieškome būdų, kaip tai padaryti, tačiau pamirštame, kad sėkmingai organizacijų veiklai reikalinga partnerystė tarp skirtingų sektorių", - pastebi Mantas Zakarka, LiJOT prezidentas.

Pasak M. Zakarkos, tikriausiai nėra organizacijos, kuriai nebūtų kilę sunkumų sudominti savo idėjomis verslo atstovus ar atkreipti žiniasklaidos priemonių dėmesį, vykdant savo veiklas. Todėl apie tai ir naudinga, ir reikalinga kalbėti.

Geriausi viešųjų ryšių, verslo specialistai pažymi, kad jaunimo organizacijoms sunku viešinti savo veiklą ar rasti jai rėmėjų dėl labai paprastų priežasčių - dažnai organizacijoms trūksta aiškaus savo tikslų suvokimo, supratimo, kur link jie eina ir ką nori pasakyti savo veiklomis visuomenei.

„Labai svarbus abipusis sektorių brandumas. Man kartais labai trūksta aiškesnio NVO organizacijų misijos ir vizijos suvokimo, o kai šie dalykai nėra aiškūs, bendradarbiauti yra kur kas sunkiau", - teigia Saulius Budvytis, ISM personalo ir mokslo direktorius.

Jo nuomone, reikia aiškiai suvokti, ko sieki, kokia tavo veiklų prasmė bei mokėti paaiškinti tai kitiems.

Tačiau Emilis Monstavičius, pardavimų ir žmogiškųjų išteklių specialistas, teigia, kad jaunimo organizacijos kaip tik turi labai didelį pranašumą.

„Iš tiesų, verslo, žiniasklaidos pasaulio žmonės dažnai būna pavargę nuo visų oficialumų, todėl reikia būti natūraliems - tai paperka. Natūralumas ir jaunatviškumas yra didžiausi jaunimo organizacijų koziriai, sėdint prie bendro stalo su kitų sektorių atstovais", - priduria E. Monstavičius. 

Pasak Manto Zakarkos, jaunimo organizacijos Lietuvoje po truputį bręsta, auga ir vis geriau supranta, ką ir dėl ko daro. Anot jo, bendradarbiaudami ir pažindami vienas kitą, tiek NVO, tiek žiniasklaida, tiek verslas gali pasiekti daug geresnių ir naudingesnių rezultatų sau ir kitiems.

„Svarbiausia turėti gerą idėją, o kai bus idėja, tiek žiniasklaidos priemonės, tiek verslo atstovai patys norės bendradarbiauti ir prisidėti prie visų idėjų išpildymo," - įsitikinęs M. Zakarka.

 

Rubrika Nuomonių barometras yra Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondo projekto dalis.

Paskutinį kartą atnaujinta: 2015-03-27 13:05
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media