2024 m. kovo 28 d., Ketvirtadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Naujos knygos, leidiniai

*print*

Archyvas :: Marijaus Gailiaus romano „Oro“ pristatymas

2019-01-11
 
Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka, leidykla „Odilė" ir naujojo romano autorius rašytojas Marijus Gailius kviečia sausio 18 d. 18 val. (Renginių erdvė, III a.) susidomėjusius į knygos pristatymą ir diskusiją apie klimato kaitą.
Lietuvoje klimato kaitą, kaip aktualiausią problemą, nurodo 0,3 proc. respondentų (Kauno technologijos universitetas, 2008). Ar meniniai kūriniai gali priartinti klimato kaitos temą prie gyventojų daugumos, padėti įsisąmoninti didžiausią pasaulio problemą?
Diskusijoje dalyvauja rašytojas Marijus Gailius, klimatologė dr. Indrė Gečaitė, mokslo festivalio „Erdvėlaivis Žemė" rengėjas dr. Rolandas Maskoliūnas, Lietuvos atsinaujinančių išteklių energetikos konfederacijos prezidentas Martynas Nagevičius.
Apie „Oro":
Neaiškiomis aplinkybėmis žuvęs garsus klimatologas Vincentas Šemeta į kapus nusineša baugią paslaptį. Profesoriaus artimuosius ir draugus vėl bendrauti priverčia vis daugiau klausimų keliantis ciniškas jo testamentas.
XXI a. amžiaus pabaigoje senyva moteris Kotryna mėgina susidoroti su praeities šmėklomis. Kodėl net tobulos atminties virtualioji jos antrininkė nepadeda nieko suprasti?
Tuo metu jaunieji lietuvių kilmės nacionalistai, išvaryti iš potvynių sunaikinto Londono, ieško savo vietos istorinėje tėvynėje Lietuvoje ir kyla į kovą su klimato pabėgėliais. Populiarus savimyla Hiacintas skelbia priešingai: bežemių žmonių importas - paskutinė galimybė Lietuvai išlikti.
Sunykus pažįstamam pasauliui, lieka saldūs tinklaodžių sapnai ir atšiaurus kraštovaizdis už betono jūrsienių. Ar tolimos praeities mįslę įminę žmonės atgaus pasitikėjimą ateitimi?
Paskutinį kartą atnaujinta: 2019-01-11 14:26
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media