2024 m. gegužes 3 d., Penktadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Žiniasklaida Lietuvoje

*print*

Archyvas :: Kodėl Lietuvoje toleruojama užsakomoji žurnalistika ir žiniasklaida?

2009-11-16
 
Nežinomo autoriaus nuotrauka

Nežinomo autoriaus nuotrauka

Šį antradienį (lapkričio 17 d.) 10.10 val. Žinių radijo laidoje „Žiniasklaidos anatomija“ vyks diskusija apie užsakomąją žurnalistiką ir žiniasklaidos turinio pirkimą.

 

Sąvoką „užsakomoji žiniasklaida ir žurnalistika“ esame girdėję daugelis. Paprastai šis reiškinys vertinamas labai neigiamai, nes tai reiškia iš principo šališką, kažkam palankią publikaciją ar laidą. Tačiau tokie užsakymai vyksta nuolat ir yra iš esmės jau įteisinti. Politikai, verslo grupės, valdžios institucijos nuolat perka plotus ar eterį ir taip skleidžia sau naudingą informaciją. Tačiau šios problemos kol kas niekas niekaip nesprendžia. Kodėl? Kam tai naudinga? Gal niekas nenori nieko keisti. Gal ir visuomenei priimtina, kad kiekvienas, kuris sumoka už galimybę reikštis žiniasklaidoje, tai ir darytų? Ir nesvarbu, kokia tema. Ar tai būtų pozicija dėl politinio įvykio, ar tai būtų socialinis projektas, ar nuomonės reiškimas apie nusikaltimą, ar tai paprasčiausia prekės reklama. Ką taip plačiai išplitęs reiškinys reiškia? Ar jis iš tiesų tampa norma ir keičia supratimą apie žurnalistikos ir žiniasklaidos misiją?

 

Pokalbis apie tai laidoje „Žiniasklaidos anatomija“, kurią bendrai rengia Lietuvos žurnalistų sąjunga ir Žinių radijas. Studijos tel. 8-5 243 1431.

 

Diskusijoje dalyvauja Vyriausiosios tarnybinės etikos komisijos atstovas Gediminas Sakalauskas, Liudvikas Jakimavičius, Vilniaus universiteto Žurnalistikos instituto dėstytojas Deimantas Jastramskis, Seimo narys Julius Dautartas.

 

Laidą remia Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondas. Laidą veda Dainius Radzevičius.

Paskutinį kartą atnaujinta: 2009-11-18 12:14
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media