2025 m. birželio 24 d., Antradienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Radijas

*print*

Radijo stotis „Lietus“ atsinaujina: naujas logotipas, šūkis ir kvietimas tradicijas patirti naujai

2025-06-10
 
Antra pagal klausomumą Lietuvoje radijo stotis Radijo stotis „Lietus" atsinaujina ir pristato naują identitetą. Nuo šiol ją puoš visiškai naujas logotipas ir lydės naujas šūkis - „Visos Lietuvos muzika".
„Prekės ženklo atnaujinimas - natūralus žingsnis, siekiant dar aiškiau atspindėti tai, ką ši stotis reiškia klausytojams", - teigia M1 radijo stočių grupės, kuriai priklauso „Lietus", generalinis direktorius Martynas Basokas.
Naujasis radijo stoties programų direktorius Gintas Vaičikauskas teigia, jog, jo manymu, „Lietus" jau seniai buvo vertas tokio „naujo rūbo".
„Lietus" - žmones jungiantis, viską, kas geriausia Lietuvoje švenčiantis ir lietuviškas tradicijas naujai patirti padedantis prekės ženklas. Kuriant naująjį identitetą ir buvo akcentuojama jauki, šilta, šeimyniška, bičiuliška nuotaika. „Lašas po lašo, naujasis „Lietaus" identitetas sujungia mus visus į vieną muzikos mylėtojų šeimą. Dinamiškas simbolis banguoja „L" raidės forma, o žalia spalva tampa artima kiekvienam klausytojui. Vingiuojantis logotipas identitete virsta dinamišku elementu, prisitaikančiu prie muzikos ir formato. Ryškūs šriftai dainuoja mėgstamiausias dainų eilutes, o gyvi atlikėjų portretai kviečia atrasti mėgstamą melodiją. „Lietus" šiuolaikiškas ir modernus - kaip ir lietuviška muzika, tampanti nacionaliniu pasididžiavimu, su kuriuo norisi tapatintis kiekvienam," - sako prekės ženklo identitetą kūrusios „Andstudio" kūrybos vadovas Domas Mikšys.
Paskutinį kartą atnaujinta: 2025-06-10 09:13
 
Share |
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media