Almanachas "Žurnalistika 2008"
Almanachas "Žurnalistika 2009"
Almanachas "Žurnalistika 2010"
Almanachas "Žurnalistika 2011"
Almanachas "Žurnalistika 2012"
Almanachas "Žurnalistika 2013" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2013" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2021" I dalis Almanachas "Žurnalistika 2021" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2022" I dalis
|
||||||||
Archyvas :: Žurnalistai kviečiami dalyvauti virtualioje lietuvių kalbos viktorinoje2019-05-03 Gegužės 7-ąją, Spaudos atgavimo, kalbos ir knygos dieną, Lietuvių kalbos draugija (LKD) antrą kartą rengia visuotinę virtualią lietuvių kalbos viktoriną. Atsakyti į LKD parengtus klausimus bus galima specialiai sukurtoje paskyroje visą parą Lietuvos laiku, nuo vidurnakčio iki vidurnakčio. Iš viso reikės atsakyti į 25 klausimus, bus prašoma pažymėti vieną tinkamą atsakymą iš kelių siūlomų variantų. Viktorinoje gali dalyvauti visi, tiesa, registruojantis bus prašoma atskirai nurodyti, jei dalyvis yra baigęs lituanistikos studijas. Viktorinos paskyros nuoroda bus paskelbta Lietuvių kalbos draugijos paskyroje socialiniame tinkle „Facebook", Valstybinės lietuvių kalbos komisijos, Valstybinės lietuvių kalbos inspekcijos, Kalbos ir kultūros instituto „Lingua Lituanica" svetainėse. Iki susitikimo antrojoje virtualioje viktorinoje! Lietuvių kalbos draugijos valdyba
Paskutinį kartą atnaujinta: 2019-05-03 12:32
Rašyti komentarą |
||||||||
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba. Sprendimas: Fresh media |
Komentarai (0)