2019 m. spalio 19 d., Šeštadienis

Spaudos konferencijos

*print*

Archyvas :: Tarptautinę mergaitės dieną, pirmosios tokios studijos pristatymas Prezidentūroje. Kviečiame žurnalistus

2019-10-09
 
Spalio 11 d., penktadienį, 12 val. LR Prezidentūroje bus pristatyta pirmoji tokia išsami studija „Stereotipai ir moterys darbo rinkoje". 
Studija pristatoma spalio 11-ąją, kurią Jungtinės Tautos 2012 metais paskelbė Tarptautine mergaitės diena.
Renginyje dalyvaus:
Dalia Leinartė, Jungtinių Tautų Moterų diskriminacijos panaikinimo komiteto vicepirmininkė
Giedrė Kaminskaitė-Salters, Telia Lietuva Tiesioginių ir skaitmeninių kanalų vadovė
Tomas Raskevičius, Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybos atstovas 
Studiją pristatys autorės:
Milda Dargužaitė, Northern Horizon Capital vadovė 
Ugnė Litvinaitė 
Ištraukos iš studijos:
*Tyrimai rodo, jog vyrus linkstama vertinti už potencialą, moterys dažniau vertinamos tik pagal rezultatus. Moterys dažniau kritikuojamos ir už asmenines savybes. 
*Auklėjant skirtingų lyčių vaikus skiriasi tėvų balso tonas ir auklėjimo principai, o tai kliudo pasireikšti pilnam vaikų gebėjimų spektrui: žaidimas erdvinį suvokimą skatinančiais žaislais susijęs su gebėjimu erdviškai mąstyti, tačiau tokius žaidimus dažniau skatinami žaisti berniukai.
*Stereotipinis moterų vaizdavimas reklamoje daro įtaką jų pačių savęs vertinimui - mačiusios stereotipines reklamas moterys rodė mažiau susidomėjimo darbo pasiūlymais matematinių mokslų profesiniame lauke bei rečiau matė save kaip galinčias užimti lyderių pozicijas.
Būtina registracija el. paštu Info@lydere.lt dėl Vadovybės apsaugos departamento reikalavimų. Registruojantis būtina nurodyti tikslią gimimo datą.
Renginio programa: https://www.facebook.com/events/2531501063563054/
Daigiau informacijos:
Jaunius Špakauskas
Tei. +37068266188
Paskutinį kartą atnaujinta: 2019-10-10 12:51
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media