2024 m. gegužes 8 d., Treciadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Spaudos konferencijos

*print*

Archyvas :: Renginys žiniasklaidai apie paramą maistu „Maisto banko“ sandėlyje

2015-12-09
 
 

Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondas (EPF) 2014-2020 m. skirs daugiau nei 90 mln. eurų pagalbai maistu Lietuvoje. Fondo veiklomis siekiama, jog kiekvienam, patiriančiam sunkumus, būtų užtikrintas bent minimalus maitinimasis. Iki šių Kalėdų bus išdalyta 1 157 t būtiniausių maisto produktų: cukraus, aliejaus, mėsos konservų ir kt. Jie pasieks daugiau nei 250 tūkst. skurdžiausiai gyvenančių Lietuvos piliečių.

Maloniai kviečiame žiniasklaidos atstovus š. m. gruodžio 10 d. (ketvirtadienį) 11 val. atvykti į „Maisto banko" sandėlį, adresu Vytenio g. 54, Vilnius, ir susipažinti su EPF veiklomis.

Renginyje dalyvaus:

Socialinės apsaugos ir darbo ministrė Algimanta Pabedinskienė;

„Maisto banko" direktoriaus pavaduotoja Kristina Tylaitė;

Vilniaus „Maisto banko" padalinio vadovas Modestas Bastys.

Susitikime bus pristatyta Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo veikla, maisto krepšelių gavėjai ir jų skaičiai, paramos maistu gavimo tvarka. Renginio pabaigoje numatyta klausimų-atsakymų sesija.

Renginio metu turėsite galimybę pamatyti, kaip paruošiami ir išvežiojami maisto produktų krepšeliai, kuriuose šiais metais - cukrus, aliejus, mėsos konservai, konservuotos pupelės, ryžiai, žirniai, sausainiai, saldintas sutirštintas pienas.

Dalyvausiančius žiniasklaidos atstovus maloniai prašome užsiregistruoti registracijos formoje.

 

Daugiau informacijos:

Karolina Mykolaitytė

Komunikacijos agentūra „Gravitas Partners"

el. p. karolina@gravitas.lt

tel. +370 673 84584

*-*-*-

Kaip atvykti?

„Maisto bankas" įsikūręs Vytenio g. 54, įėjimas iš Panerių g. 37.

Paskutinį kartą atnaujinta: 2015-12-09 14:49
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media