2024 m. balandžio 24 d., Treciadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Žiniasklaida Lietuvoje

*print*

Archyvas :: Teismas: Konkurencijos taryba pagrįstai skyrė bendrovei baudą už klaidinančią reklamą

2015-12-09
 
 

Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė kaip nepagrįstą UAB „Cherry Media LT" skundą Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybai dėl nutarimo, kuriuo jai skirta piniginė bauda,  panaikinimo.

UAB „Cherry Media LT" prašė teismo panaikinti Konkurencijos tarybos 2015-06-08 nutarimą, kuriuo pareiškėjos skleista reklama, vartotojui internetu siūlanti pirkti kvepalų „Lacoste Pour Femme EDP 50 ml", buvo pripažinta klaidinančia. Už šį pažeidimą bendrovei skirta 17 522 Eur piniginė bauda. 

Vilniaus apygardos administracinio teismo teisėjų kolegija, išnagrinėjusi šį administracinį ginčą, priėjo išvadą, kad Konkurencijos taryba tinkamai įvertino visas aplinkybes ir bendrovei „Cherry Media LT" pagrįstai ir teisėtai skyrė 17 522 Eur dydžio baudą, todėl pareiškėjos skundą atmetė kaip nepagrįstą. Teismas pažymi, kad bendrovė, reklamoje pateikdama jos siūlomos kvepalų kainos ir nepagrįstos palyginamosios kainos palyginimą, akcentavo ir pabrėžė reklaminio pasiūlymo patrauklumą, nurodė ne realią, o imitacinę, pačios bendrovės dirbtinai padidintą naudą vartotojams. Konkurencijos tarybos pateikti faktiniai duomenys iš kitų interneto svetainių paneigia pareiškėjos kvepalų reklamoje nurodytą informaciją, kad šios prekės vertė reklamos skleidimo metu buvo 229 Lt (66,32 Eur), tad vartotojai galėjo neteisingai įvertinti reklamoje pateiktos kainos pasiūlymo naudą. Teismo nuomone, Konkurencijos taryba pagrįstai įvertino interneto svetainėje www.beta.lt „Kvepalų" skiltyje nuo 2014-12-23 iki 2015-01-06 pareiškėjos skleistą reklamą kaip vidutinį reklamos sklaidos mastą. „Kvepalų" skiltyje apsilankę 20 780 unikalių vartotojų rodo, kad būtent toks vartotojų skaičius ir lankėsi šioje skiltyje, matė skleidžiamas reklamas, kvepalų kainą ir nuolaidas ir pareiškėjos skleista neteisinga reklama galėjo juos suklaidinti. Teismas nenustatė jokių pareiškėjos atsakomybę lengvinančių ar kitų Reklamos įstatyme nustatytų aplinkybių, kad galėtų mažinti jai skirtą baudą.

Šis Vilniaus apygardos administracinio teismo sprendimas per 14 dienų nuo jo paskelbimo dienos gali būti skundžiamas apeliacine tvarka Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui.

 

Informaciją pateikė:                                          

Sigita Jacinevičienė-Baltaduonė

Vilniaus apygardos administracinio teismo

pirmininko padėjėja ryšiams su visuomene

Tel. (8 5) 264 1270, mob. 8 69 81 6692
el. paštas 
baltaduone@vaateismas.lt

www.vaateismas.lt

 

 

 

Paskutinį kartą atnaujinta: 2015-12-09 10:10
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media