2025 m. lapkricio 13 d., Ketvirtadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Televizija

*print*

Archyvas :: Tarp įtakingiausių pasaulio nuomonės formuotojų patekusi Sotera Šveikauskaitė: „Tu kalbi, nes nori padėti“

2025-09-19
 
Tomo Petrovskio / tomasfoto.lt/ nuotr..

Tomo Petrovskio / tomasfoto.lt/ nuotr..

Auksė Šapelytė

 

Viena iš žinomiausių Lietuvos mamų, „Babyblog.lt" tinklaraščio įkūrėja Sotera Šveikauskaitė išgyvena džiugių naujienų metą. Ji ne tik laukiasi trečiojo vaikelio, bet ir Dubajuje pelnytas dėmesys jai atvėrė duris į tarptautinį pripažinimą, patenkant tarp 100 geriausių nuomonės formuotojų pasaulyje. „Savo socialinius tinklus galima išnaudoti ne vien dėl reklamų, bet ir dėl pagalbos kitiems žmonėms", - įsitikinusi Sotera, su sekėjais atvirai besidalinanti ne tik motinystės džiaugsmais, bet ir skaudžiomis asmeninėmis patirtimis.
Šį šeštadienį į „Lietuvos ryto" televizijos eterį sugrįžusi laida „Gyvenimas versle" pakvies į pokalbį su „Babyblog.lt" įkūrėja Sotera Šveikauskaite. Prieš dešimtmetį ji buvo pirmoji Lietuvoje įkūrusi tinklaraštį, skirtą mamoms ir tą padaryti ją paskatino pačios poreikis pasikalbėti su kitomis moterimis, išgyvenančiomis klausimų kupiną motinystės laikotarpį.
„Kai gimė dukra, ji labai susirgo ir mes po kelių savaičių atsidūrėme reanimacijoje. Tuo metu nebuvo draugių, kurioms galėčiau išsipasakoti ar sulaukti palaikymo, todėl sugalvojau, kad savo mintis išliesiu kažkur. Taip atsirado „Babyblog.lt". Kai išsikalbėdavau, man patiko sulaukiamas atgalinis ryšis. Taip pradėjau pasakoti, ką aš naudoju, po to žiūriu, kad kitoms mamoms irgi patinka. Galiausiai, kai aprašiau viską ir galvojau, ką daryti toliau, ėmiau ieškoti verslų, kurie norėtų bendradarbiauti", - apie veiklos pradžią laidoje pasakos Sotera.
Šiandien „Babyblog.lt" tinklaraštyje moteris dalinasi receptais, testuotų produktų apžvalgomis, patarimais, rekomendacijomis ir visa kita informacija apie buitį bei gyvenimą, skirta būsimiems ir esamiems tėveliams. Tačiau Sotera nepabijojo savo skaitytojams atsiverti ir jautriomis asmeninėmis patirtimis. Viena iš jų - skaudi vaikelio praradimo istorija, kuriai papasakoti prireikė daug drąsos.
„Tuo metu nenorėjau dalintis, nes man buvo per skaudu kalbėti ta tema, bet jei įprastai mano vyras mane pristabdo, siūlydamas apie vieną ar kitą dalyką nekalbėti, tąkart jis paragino daryti kitaip, nes pasidalindami savo patirtimi, galbūt mes galim išgelbėti daugybę vaikų. Vaikelį aš praradau, nes stipriai susirgau gripu ir nebuvau pasiskiepijusi. Kartais sunku perlipti per save ir šnekėti jautriomis temomis, bet tu kalbi, nes nori padėti. Negalvojau, kad yra tiek daug žmonių, išgyvenusių tokią situaciją, bet niekas nekalba, nes nemalonu ir skauda. Todėl visiems nuomonės formuotojams sakau - išnaudokime savo socialinius tinklus ne vien dėl reklamų, bet ir dėl pagalbos kitiems žmonėms", - teigia moteris.
Soteros atvirumas bei nuoširdumas neliko nepastebėtas ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų. Vedama smalsumo moteris su šeima persikėlė į Dubajų, kuriame ji sugebėjo iš naujo įrodyti savo vertę, o užsimezgusios pažintys tapo tramplinu į dar didesnę sėkmę.
„Dubajuje viskas buvo nuo nulio. Niekas nežino nei mano tinklaraščio, nei kas aš tokia. Pradėjau daryti analizę, domėjausi veikiančiomis agentūromis, stebėjau kitas nuomonės formuotojas, vėl ėjau į parodas. Iš esmės, nusiėmiau karūną ir dariau tą patį, ką prieš dešimt metų, kai manęs dar niekas nežinojo ir kiekvienam turėjau pasakoti, kas esu ir ką veikiu. Po pusmečio ten tapau „Metų mama blogere". Tuo metu drebėjau ir nesupratau kas vyksta, kaip tai įmanoma, gi neturėjau tos vietinės auditorijos, bet jie sakė, kad aš kitokia, ryški, daug dirbanti. Ir tai man atidarė duris į bendradarbiavimo pasiūlymus", - pasakoja Sotera.
Tai, kas prasidėjo kaip asmeninė patirtis ir noras dalintis gyvenimo akimirkomis, peraugo į pripažinimą, kuris peržengė šalies ribas. Soteros kelias į sėkmę Dubajuje atvėrė galimybes, o galiausiai atvedė prie vieno ryškiausių jos karjeros įvertinimų - vietos tarp šimto įtakingiausių influencerių pasaulyje.
„Visais apdovanojimais labai džiaugiuosi ir esu dėkinga už tai, bet naujausias - kad esu nominuota tarp TOP 100 pasaulio geriausių influencerių. Neturiu milijono sekėjų, esu iš mažos šalies Lietuvos, bet džiaugiuosi, kad esu tame sąraše", - savo sėkme didžiuojasi Sotera.
Kita laidos tema nukels į Trakus, kur įkurta unikali renginių ir mokymų erdvė „Davines ferma". Čilinskų šeimos verslas prasidėjo nuo mažos kavinės ūkiniame pastate, vėliau iškilęs naujas statinys virto pirmuoju grožio salonu miestelyje ir itališko prekės ženklo „Davines" atstovybe Lietuvoje, na, o šiandien prieš beveik 70 metų statyta ferma atgimė antram gyvenimui kaip vieta renginiams.
„Apie šitokios vietos svajonę pirmą kartą pagalvojau dar 2018 metais, kai Italijoje atsidarė „Davines Village". Ir kai prieš šiek tiek daugiau nei trejus metus įžengiau į šią apleistą fermą, iš karto žinojau, kad tai yra būtent ta vieta, kurioje svajonė virs realybe. Čia kviečiame kirpėjus mokytis, susipažinti su „Davines" produktais, juos išbandyti, bet šita erdvė skirta sąmoningam, socialiai atsakingam verslui, įvairiausiems skirtingiems sektoriams. Tai yra namai su istorija, atviri ir kitiems, kurie nori būti čia", - laidoje pasakos „Davines" vadovas Lietuvoje Gytautas Čilinskas.
Na, o trečiasis laidos siužetas leis iš arčiau susipažinti su į Lietuvos rinką naujai atėjusiu prekiniu ženklu BYD (Build Your Dreams), gaminančiu elektromobilius. Prieš tris dešimtmečius veikti pradėjusi įmonė ilgą laiką buvo žinoma kaip baterijų gamintoja, kūrusi baterijas net tokiems telefonams, kaip legendinis „Nokia 3310". Tačiau prieš dešimtmetį ji įžengė į elektromobilių rinką, šiandien tapusi pirmaujančiu elektromobilių gamintoju pasaulyje.
„Elektromobilius vis dar gaubia daugybę mitų, gąsdinančių vairuotojus, tačiau aš pati Klaipėdoje pasikrovusi bateriją iki 100 proc. ir važiuodama 125 km/h greičiu, Vilnių pasiekiau turėdama dar 30 proc. neišnaudotos baterijos, kas leidžia įveikti dar bent 100 km. „BYD" yra būtent baterijų specialistai ir negana to, kad jų elektromobilių baterijos greitai pasikrauna, jos dar ir yra praėjusios vadinamąjį virbalo testą, kai praduriama baterija ir ji neužsidega, kas taip pat gąsdina žmones, girdėjusius ne vieną istoriją apie užsiliepsnojusį elektromobilį", - šių automobilių privalumus atskleidžia „BYD Lietuva" vadovė Augustina Černiauskaitė.
Verslas - tai ne tik skaičiai ar sandoriai. Tai kasdieniai iššūkiai, laimėjimais nuspalvintos akimirkos, skambios sėkmės istorijos ir tyliai išgyventi pralaimėjimai. Verslas - tai gyvenimas, o „Gyvenimas versle" - tai laida, kurios vedėjas Vidas Bareikis kviečia pažinti įdomiausias verslų istorijas, atskleisti jų kasdienybės užkulisius ir pasisemti įkvėpimo. Laidą žiūrėkite kiekvieną šeštadienį 17:30 val. per „Lietuvos ryto" televiziją.

 

 

Paskutinį kartą atnaujinta: 2025-09-26 09:55
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media