Almanachas "Žurnalistika 2008"
Almanachas "Žurnalistika 2009"
Almanachas "Žurnalistika 2010"
Almanachas "Žurnalistika 2011"
Almanachas "Žurnalistika 2012"
Almanachas "Žurnalistika 2013" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2013" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2021" I dalis Almanachas "Žurnalistika 2021" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2022" I dalis
|
||||||||
Archyvas :: Kada reklamoje tikslinga peržengti kalbos normų ribas? Apie tai – VLKK forume2022-11-18 „Reklamos kalba: stilinga, įtaigi, laužanti normas?.." - tokiu pavadinimu Valstybinė lietuvių kalbos komisija (VLKK) kviečia lapkričio 23 d. (trečiadienį) 15 val. rengiamo virtualaus Kalbos forumo dalyvius diskutuoti apie šiandienos reklamos kalbą. Kaip pastebime, reklamų kūrėjai stengiasi pranokti vieni kitus. Įvairios šnekamosios kalbos formos, žodžiai ir konstrukcijos yra vienos pagrindinių jų raiškos priemonių. Akys užkliūva už banalių ar ties padorumo riba balansuojančių reklaminių šūkių, kurie sukelia vartotojams netgi prieštaringus jausmus. Tad kokia reklamos kalbos retorika yra prasminga, paveiki, neužgauli? Kada reklamoje pateisinama nenorminė leksika, neįprastas stilius? Kada vykusiai žongliruojama kalba, o kada išlenda kalbos neišmanymas? Apie tai forume kalbės mokslininkai lituanistai, reklamos industrijos atstovai ir komunikacijos ekspertai, tema bus aptariama kultūrologo, psichologo. Pranešėjai: VU Kauno fakulteto doc. dr. Rita Baranauskienė - Reklamos kalbos aktualizacijos būdai: nuo įprasmintosios iki nemotyvuotos vartosenos; LRT Savireklamos skyriaus vedėjas Mantas Velykis - Kalba žmonės ir prekių ženklai. Bet ar susikalba? Moderatorius - Aurimas Perednis Diskusijos dalyviai: Valstybinės kalbos inspekcijos vyriausioji inspektorė Ramunė Kanišauskaitė, MB Strateginė komunikacija vadovas Arijus Katauskas, psichologė Jurga Dapkevičienė, kultūrologas, žurnalistas, medijų specialistas Kęstutis Meškys. Transliacija per Valstybinės lietuvių kalbos komisijos „Youtube" kanalą VLKK Kalbos forumas Daugiau informacijos: Aurelija Baniulaitienė VLKK ryšių su visuomene atstovė El. p. aurelija.baniulaitiene@vlkk.lt Mob. 8 695 48899 Gedimino pr. 60, 01110 Vilnius www.vlkk.lt
Paskutinį kartą atnaujinta: 2022-11-18 11:00
Rašyti komentarą |
||||||||
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba. Sprendimas: Fresh media |
Komentarai (0)