2024 m. balandžio 24 d., Treciadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Aktualijos

*print*

Archyvas :: Spalio 26-30 d.: UNESCO Pasaulinė medijų ir informacinio raštingumo savaitė

2020-10-15
 
Spalio 26-30 d. vyks jau gražia tradicija tapusi, šiais metais jau 10-oji tarptautinė konferencija, skirta paminėti UNESCO Pasaulinę medijų ir informacinio raštingumo savaitę (Global Media and Information Literacy (MIL) Week). Konferenciją pavadinimu "Resisting Disinfodemic: MIL for everyone, by everyone", atspindinčiu pastarojo laiko aktualijas, ir Jaunimo forumą, nuolat lydintį konferenciją, nuotoliniu būdu organizuoja UNESCO Komunikacijos ir informacijos sektorius ir Korėjos Respublika.
Norėdami registruotis į šią konferenciją, registruoti savo organizuojamus renginius, skirtus paminėti UNESCO Pasaulinę medijų ir informacinio raštingumo savaitę, ar susipažinti su konferencijos programa ir pan., prašome pasižvalgyti po virtualią konferencijos salę gmil2020.com.
Konferencijoje bus aptariami svarbiausi su MIR tematika susiję klausimai, dalinamasi gerosiomis praktikomis, iškeliamos problemos, pristatomi leidiniai.
Pagrindinės konferencijos temos: medijų ir informacinis raštingumas darnaus vystymosi tikslams, lygiateisiškumui ir taikai įgyvendinti, mokymasis visą gyvenimą, kritinis mąstymas, MIR įtaka rinkimų kampanijoms, moksliniams tyrimams, geram valdymui, žmogaus teisių gynimui, neformaliam švietimui, saviraiškos laisvė, gebėjimai megzti dialogą, MIR ir dezinformacija bei propaganda ir t.t.
Daugiau informacijos: https://en.unesco.org/commemorations/globalmilweek
 
Miglė Mašanauskienė
Lietuvos nacionalinės UNESCO komisijos sekretoriato
komunikacijos programų vadovė
Tel. (8 5) 210 7340
El. p. migle.masanauskiene@unesco.lt
Šv. Jono g. 11, 01123 Vilnius
www.unesco.lt
www.facebook.com/UNESCO.LT

 

Paskutinį kartą atnaujinta: 2020-10-28 12:26
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media