Archyvas :: Spaudos konferencija, skirta aptarti Popiežiaus Pranciškaus vizitą
Almanachas "Žurnalistika 2008"
Almanachas "Žurnalistika 2009"
Almanachas "Žurnalistika 2010"
Almanachas "Žurnalistika 2011"
Almanachas "Žurnalistika 2012"
Almanachas "Žurnalistika 2013" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2013" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2021" I dalis Almanachas "Žurnalistika 2021" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2022" I dalis
|
||||||||
Archyvas :: Spaudos konferencija, skirta aptarti Popiežiaus Pranciškaus vizitą2018-10-21 Maloniai kviečiame žiniasklaidos atstovus į spaudos konferenciją, kurioje Bažnyčios ir Valstybės atstovai aptars popiežiaus Pranciškaus vizitą. Spaudos konferencija vyks spalio 23 d. 11 val. Arkangelo konferencijų ir meno centre, Maironio g. 11, Vilniuje. Spaudos konferencijoje ketina dalyvauti: - Vilniaus arkivyskupas metropolitas Gintaras Grušas - Kauno arkivyskupas metropolitas Lionginas Virbalas SJ - Popiežiaus Pranciškaus vizito Generalinis sekretorius kun. Saulius Rumšas OP - LR Vidaus reikalų ministras Eimutis Misiūnas - LR Vyriausybės kancleris Algirdas Stončaitis - LR Prezidentės patarėjas Martynas Lukoševičius Maloniai kviečiame dalyvauti!
Kontaktinis asmuo Živilė Peluritienė Komunikacijos koordinatorė Pasiruošimo popiežiaus vizitui komitetas 8 5 268 59 48 komunikacija@vilnensis.lt
Paskutinį kartą atnaujinta: 2018-10-21 12:03
Rašyti komentarą |
||||||||
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba. Sprendimas: Fresh media |
Komentarai (0)