Almanachas "Žurnalistika 2008"
Almanachas "Žurnalistika 2009"
Almanachas "Žurnalistika 2010"
Almanachas "Žurnalistika 2011"
Almanachas "Žurnalistika 2012"
Almanachas "Žurnalistika 2013" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2013" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2021" I dalis Almanachas "Žurnalistika 2021" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2022" I dalis
|
||||||||
Archyvas :: Spaudos konferencija: „NielsenIQ“ pristato Baltijos šalių gyventojų nusiteikimą dėl COVID-19 vakcinų2021-03-06 Tarptautinė rinkos ir vartotojų nuomonės tyrimų bendrovė „NielsenIQ" pirmadienį, kovo 8 dieną, rengia virtualią spaudos konferenciją tema „Lietuvos gyventojų ketinimas skiepytis: demografinis portretas". Spaudos konferencijos metu bus pristatyti naujausi reprezentatyvūs duomenys apie Baltijos šalių gyventojų ketinimus skiepytis bei atskirų Lietuvos visuomenės grupių demografiniai portretai. Spaudos konferencijoje dalyvaus: „NielsenIQ Baltics" generalinė direktorė Baltijos šalims Ilona Lepp, „NielsenIQ Baltics" vyriausioji vartotojų tyrimų projektų vadovė Asta Ivanauskienė. Numatoma spaudos konferencijos pradžia - 10 val., numatoma trukmė - apie 45 min. Prisijungimo nuoroda - nielsenkonferencija.zoomtv.lt. Gražaus savaitgalio! Daugiau informacijos: GINTARĖ SAULYTĖ-ŠULGAT Vyriausioji projektų vadovė Tel. +37067865759
Paskutinį kartą atnaujinta: 2021-03-10 11:04
Rašyti komentarą |
||||||||
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba. Sprendimas: Fresh media |
Komentarai (0)